04 January 2011

THANKS senget!

today..aku pegi ke skolah agk lambat, coz mmg takleh nak bngun awl la. so bngun2 trus g gosok baju, then amek handset kejut2 kan si bengkok. tak bngun2 jugak, then lepas gosok bju calling lgi. tak bngun juga, so amek keputusan utk mandi. coz da pkul 6.30, lepas mndi tuh da mnggigil rasa badan pon da mcm nak panas, asik bersin2 je *itu yang sgt aku benci*, takpela..second day tak kan nak cuti kan. then still kejutkan si senget lagi, ttbe die da bangun wah!! gumbire gak *sorry suara lemah sbb tak sht* then msg msg dgn die, pkul 7.10 aku anta last msg dkt die, coz mau ke sekolah. smpai skola pun lmbt 7.30 haha *buat sekolah sendiri*, da naik kelas tuh da la tinggi mmg penat. ternampak2 sorang mamat ni ngintip2 kt tingkap cri aku, aku pon terus g kat die. ttbe die keluar kan ssuatu bende dlm beg siap dgn tisu..haha, aku pon tnye dkt mamat tuh sape bg. die ckp si senget bagi, die ckp sbb aku tak sht. alahai!! rasa nak tumbok je, bg bg lak..da nyusahkan die lak. aku ckp ar aku tak nak, si mamat tuh ckp kne mkn gak. tak pon bg org, tp die syur kan suh aku mkn. yeah!! aku pon suh die smpai kan salam sayang and say thanks to him, hahaha! berbunge2 aku masa tuh..thanks amek berat pasal bengkok, haha pape pon thanks bbyk aw senget.. <3 u lovingloving..:)

-end-