04 January 2011

kembali ke sekolah..

yeahhh i want to talk about first day at my school..macam mana tuh first day aku ea..pada 3.1.2011 aku dtg ke skolah agk awl *biase la mau teman kan kawan aku*, then aku jejak kan kaki kanan ke sekolah sebagai pelajar form 5 pada pkul 0630a.m..for the first time yeah!! im happy coz aku blh brjmpe dgn kkwn aku lagi..and the most thing i have remember is...this year ARGH!! spm will coming soon sayang, yaaa im senior rite now..morning mcm biase..kite ade assembly rite, so assembly agk tak lama laa..and macam tak ramai da pelajar..almaklum laaa! ramai da pinda SEKOLAH BARU katekan..and ckgu2 pon da pindah, sume muke ckgu baru je. then msok kelas, huh!! kelas da la tingkat ats..tingkat 3, da la aku kurus mmg lagi kurus la jwb nye. msok msok mcm biase la kemas kelas dlu kan, da berapa bulan tgglkan skola. yg pling aku suke, guru kelas aku still stay and yg sme jugak. then melantik ahli jwtn dalam kelas, huh! aku still penolong lgi. agk baran juga la, ckup la tahun lepas aku da jdi mak nenek tahun ni kne lagi jdi mak nenek. takpelaa..kata nak sijil kan bak kata cikgu, huhuhu hope so rumah sukan aku tak jdi penolong. huh! tak mau i nyah, then kiteorg blaja2 *jgn mmaen first day da belajaq aw*, sampai la blik aku,tima,mimi,awa,fara ke merlimau nak register tuisyen *wah semangat* blik pon agk kelambatan trus aku tidur..yaaa that's all my story hahaha..aku tak tau nak tulis pape:)

ape ape pon..aku suke tgk kkwn aku coz dieorg semakin berwarna warni..lebih2 lagi timah and awa hahahaha!!!

-end-