27 December 2011

Arnab Comel !

Hi my readers , ok tengok gambar dekat atas ni comel kan kan . ade tak macam korang ? aku nk cerita tentang arnab laa , ok aku memang ade niat nak beli arnab . tapiii , terlampau banyak alasan aku . takut nanti rabbit tuh mati la hilang laa , aku jenis simpati terhadap haiwan *cehhh* . Then nawaitu aku untuk beli arnab tuh da lame expired laaa , tetibe petang tadi aku ke rumah awa . And agak taktau lak die ade beli arnab , nampak pulak 2 ekor arnab yang kecik dan tersangat sangat comell sekor tuh beerwarna putih itu suci , and lagi sekor warna coklat tapi lawa and ade 1 tompok putih dekat bibirnye ! Oh terase nak pegang pelokpelok , tapi tuh arnab orang . haha ! then aku dapat usap bulu die jeee , yang sekor tuh lincah tak dapat nak usap . Huh ! niat aku untuk beli arnab kembali balikk , huh ! i want rabbitt <3