04 March 2011

about exm
4/3/2011...akhir nye berakhir la Ujian Selaras 1 bagi SMKDA, paper last tadi ekonomi..berbelit2 pemikiran aku..soalan tuh la yg belit2 kan, kepeningan melanda..1jam 20minit tak cukup bg aku, tadi pon aku ade yg tak sempat jwb..tuh pon soalan objektif. takpe la, ni selaras 1.

about merlimau
di merlimau semakin nak dekat dgn pilihan raye semakin sesak da aku tgk kat merlimau..dan semakin serabut jugak aku tgk, aku taktau la mcm mne la after pilihan raya adkh bende yg serabut2 tuh akn di buang or dibiarkan?? if biarkan nti koyak2 da selekeh lak merlimau, wah!! mule2 lawa then selekeh ea. aku pon tgk da mcm kat KL huh!, tak suke sesak sesak ni.cube la jdi neutral kan..!

about something special
smlm..hurm agk menakutkan diri ak..bile sorang laki telah meluahkan perasaan nye, act sebelum ni pon die ade luah kan but aku ckp wait hati belum terbuke. mmg btol ati aku belum terbuka kat sspe. and aku tekad lepas SPM tuh pon if terbuka la, so last nite aku tolak coz aku taknak lagi da..aku taktau ape perasaan die sorry for that laa friend..aku blum sedia utk alami lagi..thanks to apul coz bg sedikit idea:)

aku suke marahmarah
hurm...pasal marah2..aku skrg da suke mrh2 aku pon taktau..asl org yg aku nak mrh je mesti org laki..org pompuan pon ade gak smpai gdh2 hahaha! maybe sebab aku da mule benci kan laki kot..kot je la. sampai sudah mejadi isu buah mlot org laen, knpe sejak akhir2 ni aku suke mrh2 aku pon tak tau nak ckp mcm mne. maybe aku da berubah kot, sorry guys sbb aku salu marah. if aku mrh kat kelas korang pphm la kelas mmg tak dpt dikawal tuh aku mrh je..sorry sekali lagi pada ssape yg penah kene mrh dgn aku...