10 February 2011

gotong royong perdana

rabu-09.2.2011
pada waktu koku di sebelah petang sekolah aku ade gotong royong perdana, wah! mentang2 keesokan nye menteri melaka nak dtg tuh buat gotong royong, so aku ade 3 kerja di skola. lengkapkan papan fotografi zaaba and kemas kelas, so aku terpakse tinggalkan kelas dgn alasan yang kukuh. tapi pelik ade juga hamba Allah yang mempertikaikan bahawa aku tiada di kelas then diungkitnye, sekurang2nye aku da menolong kelas beri barang AKU sendiri utk mnambah menghias kelas kau ade ke?! kenapa jeles ke sbb ckgu tak bagi kerja dekan papan kelab/persatuan/badan beruniform sndri? oh lupe!! maybe KAU TAKDE JAWATAN kot, so no wonder la aku tak masuk and aku sudah bgtau ckgu, and for your information about SKIRT MEJA? act if tak buat takpe! tapi sape yg lorat, so nak ckp aku lorat. sekurang2nye AKU DA BANYAK HABISKAN TENAGA UTK KELAS!!! so continue story tdi ea, emo skit. aku pergi ke kelas 5dana dgn dak dak kelab aku yg ade jawatan, but kerja di kelas dieorg. then da siap, just turun g papan kenyataan fotografi just tampal2 then ade dak suruh aku ke papan zaaba la, ade kerja nak dibuat. so aku terus bergegas, yg kelab fotografi aku just suruh dak ni tampalkan je. sampai2 papan zaaba kelihatan izzat ade disana, so cikgu menyuruh kiteorg buat carta organisasi kiteorg buat la tapi di tempat laen di pondok, so we're berbual smbil buat keja. then da siap ckgu dtg ckgu tanye lak. "korang ni dating or buat keja?" izzat menjawa "lebih kurang mcm tuh la ckgu" kebluran melanda dirikuh. haha then aku balik ke kelas coz da siap keja, tgk kelas da ok aku minta diri utk balik. coz aku naek bus, then aku ckp sama kawan aku tak kesah kan. die org pon ckp tak kesah..so aku just balik jeee