31 December 2010

WELCOME 2011

YEAHHHH! happy new year is coming..tepat pkul 12 karang, goodbye 2010 yang sgt sweet bagi aku. 2010 mcm mcm aku telah lalui. ade yang pahit and ade yang manis, but everything yg berlaku 2010 adalah dugaan utk aku terus melangkah hidup. 2011 ialah tahun yg sgt mencabar bagi aku sebentar lagi, coz aku akn menduduki SPM pada tahun 2011 so i hope itu tak akn mmbeban kan aku. azam aku utk 2011, yaa i know everybody has their intention to this new year, so azam aku ialah. jeng jeng, first!! must study hard for EXAMINATION SPM itu menentukan hala tuju aku selepas ni. ayh aku pon sudah berjnji mcm2 utk aku dpt keputusan yang cemerlang, insyaAllah abh i will ok. the second intention aku, yaaaa all of u know aku ni pendek and keding rite. aku ckp je nak gemok and tinggi tapi hasil nye? takde kan. so aku berazam nak gemok and tinggi haha, insyaAllah nnti kan versi NURUL FATHIAH yg chubby and tinggi ok. the third intention aku adalah, no MUKA BUKU no HANDSET selepas ini. si budak seng pon die da balik mtd lagi tak blh bawak ncet so, no handset utk aku juga haha.! and selepas ini aku tak mau tidur lambat2 lagi wo..nnti agk ssh utk aku bngun, and no more ponteng skolah ye sayang. i think that's all kot aku nye azam, kalau ade pon aku akn tambah kan sekejap lagi ye syg!. BUHBYE 2010 AND WELCOME TO 2011:)

-end-